Cruise januari 2016 - Reisverslag uit Napels, Italië van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu Cruise januari 2016 - Reisverslag uit Napels, Italië van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu

Cruise januari 2016

Door: 8 januari 2016

Blijf op de hoogte en volg Yvonned

08 Januari 2016 | Italië, Napels

7 januari 2016:
Reis voorspoedig verlopen. Waren tevroeg in Milaan en moesten daar wachten op een minibus. Waren met 12 personen in totaal.
Aangekomen in Savona konden we gelijk doorlopen, dus geen wachttijd, was een verademing. Het is een kleine boot in vergelijking met onze decemberreis. Hebben ook de hut aangepast. Is net een grote kast, maarrr alles zit d'r in. Sterker nog, we hadden een fles champagne als welkom ivm met onze opwaardering als Costa Corallid.

Gingen vroeger weg uit Savona dan gepland en na een half uurtje begon te boot vreselijk te schommelen, iedereen leek behoorlijk dronken. Gevolg Yvonne werd zeeziek en behoorlijk ook. Met alle rituelen erbij, kotsen enz. Pilletjes gehaald bij de receptie en Yvonne zonder eten naar bed.

De rest van het gezelschap heeft gegeten en zijn daarna na de show geweest. Vier man die bekende Italiaanse liederen vertolkten. Wil gilde lekker mee en Henk ging met zijn bekende handgebaren uit zijn bol. Het was niet druk in het theater, maar dat had vermoedelijk met de zeeziekte van meerdere mensen te maken. Trouwens vanwege de golfjes hadden de gordijnen in het theater een uitslag van 1 meter. Niks aan gelogen.

Na het theater naar Yvonne en die was weer redelijk opgeknapt.

PS.: naam van de boot is Costa Neoclassica en natuurlijk weer via internet te volgen.

8 januari 2016:
Yvonne is weer de oude. Vandaag gaan we Napels bekijken. Martin had alles voorbereid incl. een excursie ondergronds, maar de meerderheid was voor bovengronds.

• 08 Januari 2016 - 17:06

Loes:

Fijn dat alles zo voorspoedig gegaan is. zonde dat Yvonne zeeziek was veel plezier in Napels. Zus ik denk niet dat Cruisen iets voor mij is meyt dat geschommel.

• 08 Januari 2016 - 18:43

Sylvia Schuyer:

Hoi Wereldreizigers, nou dat is een lekker begin zeg ...... Zeeziekte kan iedereen overkomen en is naar horen zeggen vreselijk !!! Hans had het een paar jaar geleden ook en het hele ballet en diverse artiesten ook, toen Hans en ik opkwamen op die avond ook maar een handjevol mensen en diegene die vooraan zaten moesten spontaan kotsen, echt lekker om zo te beginnen

• 08 Januari 2016 - 19:37

Miranda:

Wat een bofferd is mijn moeder ook zeg. Heeft ze geen migraine er bovenop gekregen van al dat geschommel?
    Als het goed is, word je nu niet meer zeeziek, je schijnt dat maar 1 x te worden...
    Veel plezier nog

• 08 Januari 2016 - 20:43

Anita:

Hoi,

Ik was even in verwarring dacht jeetje wat een lange reis. Maar het is een nieuwe reis.
    Wat leuk jullie hebben wel de smaak te pakken vd cruises. Mooi begin van het nieuwe jaar.
    Dit keer in Italië een mooi land. Jammer dat Yvonne zeeziek was ik weet uit ervaring dat je je dan heel ziek voelt. Maar daarna is het ook helemaal weg. Heel raar.
    Ik wens jullie een mooie en gezellige reis en ik ga jullie volgen. Lieve groet, Anita

• 09 Januari 2016 - 18:15

Marianne:

Vervelend door Yvonne, maar gelukkig is ze weer helemaal opgeknapt, wel een hele (vervelende) ervaring lijkt me...
    Gelukkig is de heenreis probleemloos verlopen en wat het hutje betreft...kunnen jullie samen uit de kast komen :-))))

Denk verder dat er bij een excursie boven de grond meer van Milaan te zien is dan onder de grond...

Geniet!