Cruise 2016 - Reisverslag uit Kalamata, Griekenland van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu Cruise 2016 - Reisverslag uit Kalamata, Griekenland van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu

Cruise 2016

Door: 10 januari 2016

Blijf op de hoogte en volg Yvonned

10 Januari 2016 | Griekenland, Kalamata

8 januari 2016:
Hop on bus genomen en een uur door Napels heen gereden. Helaas regende het en zien de foto's er een beetje treurig uit. We hadden ook geen tijd om ergens uit te stappen omdat we weer op tijd aan boord moesten zijn.

Na de rit van een uur een internet café bezocht om met z'n zessen te internetten.

Aan boord ons klaar gemaakt voor het avondprogramma. Zijn deze keer in het zelfbedieningsrestaurant (scrabble naam?) gaan eten. En dat was ook niet vervelend.

'sAvonds naar de show, ditmaal een man die allerlei fratsen uithaalde zonder iets te zeggen en waar een aantal mensen voor gek werden gezet en ......verrassing hadden we ook al gezien. Lijkt wel of we een beetje verwend zijn.

Ook nu was de zee onrustig. Maar Yvonne had er nu, door de pillen, minder moeite mee. Het was nu Wil die zich niet zo happy voelde.

Oja......nu als extra een fruitschaal in de hut aangetroffen. Zijn benieuwd naar het presentje van morgen.

9 januari 2016:
Vandaag een zeedag en Netta is jarig. Haar tijdens het ontbijt gefeliciteerd en verrast met een presentje. Trouwens Netta en Henk hadden zichzelf al verrast met de aankoop van een horloge. Nee ik heb nog geen horloge gekocht.

Gaan na het ontbijt, maar weer eens sporten. Jammer hele kleine sportruimte slechts 4 loopbanden en/of fietsen met veel wachtenden. Dus volgende keer op een grote boot.

Tijdens het avondeten hebben we de champagne koud gemaakt. Wederom in het zelfbedieningsrestaurant is gezelliger dan het bedienend restaurant.

Na de koffie, het theater bezocht. Ditmaal een geweldige show met dansers en zangers. Nog ff een dansje gewacht en naar bed.

Morgen bezoeken we Kalamata Griekenland.
Bedankt voor de berichtjes Miranda, Loes, Anita, Sylvia, Marian enz.

• 10 Januari 2016 - 11:02

Miranda:

Gaat lekker met jullie, om beurten zeeziek, hoop dat ze genoeg pillen aan boord hebben...

Hier is het ook onstuimig weer, veel regen en het wordt kouder, ze voorspellen voor aankomende week, kans op sneeuw...

Gaat er geen lichtje bij je branden als je alle optredende artiesten al eens gezien hebt :o)

Netta Gefelicieerd
    en veel plezier met zijn allen

Groetjes
    Ikke

• 10 Januari 2016 - 12:54

Ria En Roel:

Het ziet er allemaal heel feestelijk uit, nu maar hopen dat niet iedereen zeeziek wordt.

Feliciteer Netta nog even van ons.

Groetjes