13 september - Reisverslag uit Volos, Griekenland van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu 13 september - Reisverslag uit Volos, Griekenland van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu

13 september

Blijf op de hoogte en volg Yvonned

13 Januari 2016 | Griekenland, Volos

Kalamata was een hele leuke stad. Veel winkeltjes en op het terras leek het wel 39 graden, dus smeren. Bij diverse winkeltjes gekeken naar een ring voor mijn (verjaardag) en ja d'r was er eentje die leuk was. Alleen iets te klein. De eigenaar zou het wel ff groter maken, soort oprekken. Wij hadden gezegd dat we hem zo zouden ophalen. Dus toen we klaar waren met de lunch ging ik hem halen en hij paste. Dus terug Naar het terras en aan Yvonne gegeven want het zou tenslotte een verrassing zijn. Ziet ze een scheurtje, dus weer terug. Hij excuses had het niet gezien, we konden geld terug krijgen, maar hij wilde hem in de fabriek opnieuw laten verzilveren en dikker maken. We hebben de gok genomen, dus wordt vervolgd.

'sAvonds weer een leuke show met een drama zangeres (ietsje te overdreven) en een acrobaat.

12 januari 2016
Zeedag, maar waren laat in de middag al in Volos ipv 13 januari. Dit ivm een storm die de kapitein wilde ontwijken. Onderweg was er al vreselijk wind, waardoor de stoelen op het achterdek om je oren vlogen. Zijn niet geraakt.

Hebben ook nog in de zon gelegen en gezeten, was hartstikke lekker.

'sAvonds dansers en zangers.

13 januari 2016
Vandaag bezichtiging Volos Griekenland, vanaf de boot ziet het er leuk uit.
Moeten met een shuttle naar het centrum.

14 januari 2916
Wil jarig en bezoek aan Athene.

• 13 Januari 2016 - 11:20

Sylvia Schuyer:

Hoi Wereldreizigers,
    Net Bommel weer door de regen gesleept, blijft tegenwoordig gewoon,wat voor weer het ook is staan en kijkt rustig om zich heen in de hoop dat er iemand naar hem toekomt en hem aandacht geeft !!! Vermoeiend maar ook wel weer grappig hoe zo'n dier nadenkt !
    Fijn dat het weer nu weer wat beter is en ik zag inderdaad gisteren in het weerbericht dat het op de Middellandse zee aardig spookte en moest gelijk aan jullie denken ! We zijn druk hier met van alles ( werk) positief blijven !!!! Gaan vandaag weer naar Ma !
    Groetjes Sylvia & mannen !

• 13 Januari 2016 - 13:42

Sandra:

Hallo daar,

Eerste werk- en schoolweek zitten er al weer op. Hoppa gelijk weer in dat ritme van alledag.
    Sam mag zaterdag 6 feb voor zijn C zwemmen. Is hij blij mee, want dan is hij eindelijk af van dat zwem gedoe haha.
    Het weer hier is om te huilen, grijs, nat en fris. Er wordt gezegd dat de winter eraan komt. We gaan het zien.
    Geniet van het warme en droge weer.
    Groetjes Sandra

• 13 Januari 2016 - 18:04

Miranda:

13 September?? Ben je al met je volgende reis bezig??

Hier regent het tussen de buien door, lekker voor de plantjes, maar niet voor mijn haar.
    Kliko is volgens mij afgestamd van de zeehonden...

Is die ring nu wel goed? Hoop dat het ook goed blijft.

Veel plezier nog,
    Alvast een goede var dag en Wil.. alvast gefeliciteerd. Drink een lekkere borrel :o)

Toedels