16 januari 1970 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu 16 januari 1970 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Yvonned Kraaij - WaarBenJij.nu

16 januari 1970

Blijf op de hoogte en volg Yvonned

16 Januari 2016 | Italië, Palermo

Athene:
Hebben een tour genomen en zijn van 10 tot 16.30u onder de pannen geweest. Allerlei oudheden bezocht, tour door de stad en een winkeliers bezocht.

De show was een combinatie van dansers, zangers en de hoofdact acrobatiek geweldig.

15 januari
Zeedag. Doorgebracht met klaverjassen en winkelen. Onze vrienden hebben al enkele horloges gekocht, maar ik nog niet. Je krijgt er ook bonnetjes bij zodat je een prijsje kan winnen en gisteren was het zover voor Martin en Wil, een mooie shawl.

'sAvonds de dansers en zangers in het theater met een 60/70 jarige potpourri.

Yvonne heeft nog een gokje gewaagd, helaas niets.

Hebben op deze zeedag wel enige golfslag gehad, maar niet zo erg als de eerste dag.

Vandaag dus Palermo (ipv Trapani) bezoeken en morgen, ja dan ben ik jarig en hebben we weer een zeedag. Ook zal het de laatste dag zijn met een aangename temperatuur. Marseille is -1 graden, dus we wennen snel.

Ondertussen heeft de verkoudheid toegeslagen. Behalve tot nu tie bij ons. Komt ook dat je regelmatig op de tocht zit.

• 16 Januari 2016 - 13:24

Anita:

Calimera,

Pas me even aan dit is een van de weinige woorden die ik ken in het Grieks.
    Klinkt leuk en gezellig allemaal vooral veel eten en drinken en shoppen :-).
    Ik weet niet wanneer jullie deze reactie lezen niet op jee verjaardag zelf want dan
    zitten jullie op zee. Dus lieve Ed (alvast) van harte met je verjaardag, Uiteraard alle goeds gewenst dat jullie nog maar vaak en veel van dit soort reizen mogen maken in goede gezondheid.
    Nee niet met de Zonnebloem.
    Terwijl ik dit typ hagelt het hier en staat er een gure wind. Het is maar goed dat de overgang qua weer niet te groot is.

Een dikke verjaardagsknuffel.

Jamas, Anita xx

• 18 Januari 2016 - 08:09

Loes:

Nog veel plezier op jullie laatste dag valt me wel tegen dat jullie nog niets gekocht hebben.
    Hier is het lekker aan het vriezen eindelijk een beetje winter gevoel.